Måndag

Gokväll allihopa!

Vill börja med att tacka för alla kommentarer, de värmde jättemycket. Så tack allesammans!:)

Idag har varit en lång och jobbig dag. Har haft skola mellan 8.30-16.00 och jag var helt död när jag kom hem så vid en halv sju så däckade jag i soffan och vaknade vid åttatiden. Var dock välbehövligt och jag är fortfarande trött så det ska nog gå bra att somna efter Prison Break med. Funderar på om jag ska duscha en sväng så slipper jag göra det imorgon och kan sova ännu längre:)

Igår åkte som sagt André hem och det är alltid lika tråkigt men vi ses ju snart igen!:) Kommer en längre blogg om hans vistelse här sen. Var även på hockey igår och Riddarna vann med 9-0 i en ganska underhållande match med otroligt många utvisningar. Tanya följde med mig och hon satt mest och läste. Men jag behövde komma bort lite och det var skönt att tänka på annat även om inte alla tankar var så bra där heller kanske...Haha.

Idag gjorde jag något otroligt viktigt och välbehövligt och jag känner en viss lättnad (men även saknad) ska jag erkänna men det är absolut bäst så här. Du förtjänar inte att få vara en del av mitt liv...

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Stockholm

jag är stolt över dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback