Lussevaka

Gud vad jag är dålig på att uppdatera, känner inte att jag har något intressant att blogga om men på inrådan av Jennie så ska jag dra iväg ett litet blogginlägg:)

Idag så har jag skrivit klart min enskilda uppgift till förra delkursen och skickat in så det är skönt att få den ur vägen. Har även haft föreläsning mellan 13-16. Handlade om samhällsekonomi och jag fattade faktiskt allting som vår lärare sa. Inte illa för att vara sjukt ointresserad av ekonomi. Sen hem och träffa Emma (ÄNTLIGEN) och handla knäckingredienser och lite mat. Väl hemma så tog vi tag i knäckbakandet och det gick väl sådär kanske. Haha, men knäck fick vi även om de är ganska så hårda!

Har pratat med både mamma och pappa ikväll och hemlängtan är stor, speciellt när man har så underbara föräldrar som satt in en liten julpeng till en. TACK MAMMA & HÅKAN!:) Det gjorde min dag kan jag säga!

Nu väntar jag bara på att Emma ska komma hem, får se om jag orkar hålla mig vaken tills dess. Imorgon är det uppstigning tidigt för att kolla på luciatåget och mysa med pepparkakor, lussekatter och Oboy och sen hoppas jag på ett samtal från Trekanten som säger att jag ska jobba!

Vilken bra dag det här blev!:)

Gonatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Frida

Knäcken var god :P och då kan du ju fixa 20krs presenten till fredag. Nä, nu ska jag nog sova! Tack för pratisen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback