Lördag

Ska alldeles strax stänga ner datorn och sova men tänkte göra en liten kort resumé av dagen först:)

Började med tidig uppgång för att hänga på låset till IKEA, skulle fynda champagneglas och det gjorde vi. 12 glas för 12 kr. Det kallar jag rea, och fina var de med! Sedan hem och sova i nära tre timmar, den ansträngningen att gå till IKEA tog musten ur mig så jag är nog inte så himla frisk som jag vill vara. Jag och mamma hann även med en sväng till Maxi för att jag skulle få köpa mina fina ljusstakar och där träffade man även på pappa och de små ( som jag ska mysa med mer imorgon) Nu ikväll så har vi ätit gott och kollat på Stjärnorna på Slottet och lite sånt. Älskar att vara hemma och bara umgås med min familj, det händer alldeles för sällan!

Imorgon är det som sagt en tur till Hyllinge & pappa och co för att önska de en trevlig resa och så:) De lyckostarna ska till Egypten på Nyårsdagen. Annars kommer morgondagen också bli väldigt lugn.

NU är det sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback