Läggdags strax...

Ja mina 3 timmars sömn i natt räcker inte långt så jag ska nog alldeles strax krypa ner i bingen och hoppas på att somna och sova gott och utan feber hela natten!:) Jag har inte varit duktig och städat eller strukturerat upp sidorna till min tenta men jag har däremot spelat spel med mina päron som jag dessutom vann (Har en misstanke om att de lät mig vinna för att jag är sjuk) och sedan kollade vi På Spåret där jag faktiskt kunde en hel del frågor. Börjar känna mig allt mer allmänbildad. Har även börjat smida lite planer för ett försenat födelsedagsfirande när jag kommer tillbaka till Kalmar...hihi men mer än så säger jag inte;)

Näe lite nudlar kanske och echinagarddroppar och sen bingen?

Kommentarer
Postat av: emma

hihi, du e ju bara fööör go! :) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback