Julhelgen:)

Det går dåligt med bloggandet märker jag, men min datatid över lag är nästan obefintlig och det är ganska skönt egentligen men tänkte ändå ge alla som läser en kort resumé över de senaste tre dagarna.

Julafton: Firades först ute i Bårslöv hos Lasse & Anki med god jullunch och jag fick mandeln i gröten, är nog första gången det händer. Sedan åkte vi hem och lämnade av allihopa innan jag och Jonathan åkte i racerfart och hämtade mormor och Anton för julfirande här hemma, kom hem två minuter innan Kalle började:) Sedan blev det julklappsutdelning och sen mat och mys resten av kvällen, fick massa fina saker:)

Juldagen: Började med att man jobbade 4 timmar och sen hem och göra sig i ordning för jul igen men ute hos pappa. Där var även morbror och kusin med, belv julklappsutdelning och engelsk julmat. Fina klappar och väldigt god mat!

Annandagen: Idag hängde jag och André på låset till Väla och jag kom hem med två klänningar, tights, nagellack och örngott:) Ska nog ta en sväng på rean i stan imorgon men annars är jag nog nöjd, väntar på lönen i januari då jag ska skämma bort mig själv:)

Nu ska jag nog hoppa i bingen och fortsätta läsa min bok som jag fick i julklapp!

Hoppas ni alla hade en jättebra julhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback