Glad Lucia!

Ja idag är det lucia och trots att det blev ganska sent inatt så gick jag upp 06.15 och tinade lussekatter, gjorde varm choklad och tog fram pepparkakorna och kl. 06.30 satt jag och Emma bänkade framför TV´n och såg Luciatåget som var från Zorngården i Mora. Jättemysigt var det!:)

        

Efter det så gick vi och la oss igen och sov fram till tio då vi gjorde oss i ordning för att gå på stan en sväng. Jag hittade billig mascara, julkort+julfrimärken och alkolhol så nu är helgen räddad:) Emma köpte en fin klänning som får bo hos mig ett tag;)

Nu har jag precis ätit och funderar på om jag ska lägga mig i soffan och slappa/sova en stund. Senare idag ska jag skriva mina julkort och då blir det allt lite julmusik. Har inte känt för det innan men nu så... Ska även tvätta ikväll men annars är det slapp som gäller på HÖG nivå efter som det här är den enda dagen jag är "ledig" fram till jag åker hem om exakt en vecka! Väl hemma så är det två jobb som gäller! Hujeda mig, men januari kommer bli en bra månad då jag ska spara lite + unna mig saker som jag länge velat ha!:)

Tack så mycket för allt mys igår och idag hjärtat, är glad att vi fick se Lucia ihop och göra knäck;)

Nu blir det soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback