Dan före dopparedan...

Ja imorgon är det alltså julafton...helt sjukt vad tiden gått fort och jag hoppas verkligen att all min julstämning ligger i min julstrumpa imorgon;)

Idag har man jobbat igen och idag var jag även själv och det gick ganska så bra då nu blir jag nog själv resten av gångerna med vilket jag tycker är skönt för då kan jag göra sakerna på mitt sätt;) Efter jobb var det iväg till Örkelljunga och dop av min syssling tror jag det blir. Så gullig bebis, var nästan så man längtade efter en själv...men bara nästan;)

Efter dopet så fixade vi det sista julstöket här hemma med att klä gran och ta fram det sista julpyntet så nu är det jul här i vårt hus!

Tänkte även passa på att lägga upp lite bilder från de senaste dagarna som innehöll pimpning av adlers bil, roadtrip och julklappsinslagning:)

Enjoy!

        

        

image507


Kommentarer
Postat av: Frida

Vääldigt snygg bil det :)

Postat av: emmis

haha! kan inte du fårga adler vart han köpt den snygga mössan??!! han va ju såå snygg i den! hahaha! nej, men ja vill me ha en sån! Ärligt! :) Kul att du me har en julstrumpa! hihi! Hoopas du fick massa fint älsk! Saknar dig... pussa

2007-12-25 @ 14:41:13
URL: http://misslilstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback