1 dag till jullov!

Ja imorgon vid denna tiden har jag jullov, mitt nästsista som student på högskolan i Kalmar. Föreläsningen idag var verkligen superintressant och väldigt nyttig att ha med sig i framtiden. Den handlade om barn i livsfrågor och då mest om sorg och döden. Föreläsaren vi har är bara helt underbar och det var tråkigt att det var sista lektionen med honom.

Ikväll är det mycket som ska göras, eller i alla fall börjas med så jag tänkte göra som jag har sett mina kära vänner göra, nämligen en lista på kvällens bestyr:)

¤ Äta något
¤ Börja rensa ut kylen på allt gammalt

¤DISKA!
¤ Ta fram resväskan
¤ Och helst börja packa lite
¤ Slänga gamla sopor
¤ Slå in lillebrors julklapp
¤ Se tredje skiftet i natt
¤ Påbörja storstädningen här hemma


Få se hur mkt jag hinner göra av allt det där. Får väl börja med maten ialla fall:)

Kommentarer
Postat av: jennie

Listor is the shit bejbi ;) puss puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback