Tråkar...

Gud vad jag har tråkigt just nu. Har inte lust att göra någonting och
inte ork för den delen heller. Borde diska men det orkar jag verkligen
inte. Har varit lite nyttig idag i alla fall och letat fram allt jag behöver
för att skriva min hemtenta som jag är efter med, fyllt i alla papper till
försäkringskassan och kollat upp alla böcker jag behöver till den nya
kursen:) Men det är nog ungefär allt jag orkar...haha. Ska laga chili
con carne sen och äta och kolla på lite filmer, har hela tre filmer på
datorn som jag inte sett:)

Bjuder på lite bilder när jag ändå är igång:

image388
Jag innan promenaden på Stensö igår:)

image389
Min goda mat bestående av bakad potatis med räkor och en massa
grönsaker!

image390
Godis:) Det får man faktiskt lov att äta när man är sjuk!:P

Adios amigos, nu kallar soffan!

Kommentarer
Postat av: m

Jag behöver förslag på slogans kolla min blogg och rösta :)

Postat av: jennie

haha och vart försvann din nyttighet? ;) godis josse???? ;) puss hjärtat

2007-08-16 @ 17:02:08
Postat av: Anonym

Gumsan! käk på Krögers innan på lördag! pussa

2007-08-20 @ 12:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback