Fredag!

Är redan hemma från nollningen, är nog det tidigaste jag varit hemma men med ansvarsdag imorgon så  behövs det!Idag har man varit ledig och det har varit hur skönt som helst! Åkte och hämtade mina HM-kläder idag och är nöjd med nästan allt som jag beställde! Jackan användes redan idag eftersom vädergudarna har valt att hoppa över sommaren helt och gå till höst. Ikväll var det caps i lokalen och sen en sväng till puben, de andra gick in på kåren men när klockan står på 07.30 imorgon så bangade jag och åkte hem:) Imorgon är det poängjakt och sen Singstar. Kvällen avslutas med kåren!:) Har lovat min käre vän att hennes pojkvän ska få chansen att supa mig under bordet;)

Nu är det smink av, pyjamas på, Vänner på datorn och soffan som kallar!:)


Kommentarer
Postat av: jennie

vem ska supa dig under bortet? =)

2007-09-01 @ 15:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback