Det som hänt under bloggtorkan:)

Varnar redan nu för ett megalångt inlägg men på begäran (eller
rättare sagt en massa tjat från Hilda) så kommer här en resumé:)

Myskväll med Tanya & Suss:

Den 1 aug så var det dags för en liten "picknick" hemma hos mig.
Suss hade handlat en massa nyttig mat och det dracks vin och vi
hade det supermysigt. Till slut så spårade det ut lite med en massa
konstiga kort men vi hade det verkligen superroligt! Sista bilden tyckte
jag blev superhäftig:)

         

Köpenhamn med A

Dagen efter så var jag och A en sväng i Köpenhamn, han skulle
handla jeans och jacka och jag följde med som smakråd. Blev
bjuden på mat och vi hade en jättemysig dag!:)

image357

Mys på stan med töserna

Den 3 aug så var jag med Jenny & Suss på stan och åt på kvällen.
Vi åt på en restaurang som hette Vegeriet och jag åt en supergod
sallad. Sen kom Tanya och mötte upp oss och vi gick upp till Tasty
House och köpte lite fika. I väntan på bussen hem togs där en massa
kort. Även denna dagen hade vi superroligt. Jag kan verkligen vara mig
själv med er och det är ovärdeligt. Tack för att ni finns!

         

         

Personalfest på SWEA

På måndagen den 6 aug som var min näst sista arbetsdag så
anordnade vi en liten personalfest uppe på soldäck:) Jag var där
vid 20-tiden och då satt redan Lina, Lovisa och Christer där. Ju
senare det blev desto fler blev vi och sen när nattklubben öppnade
vid 23-tiden så var vi alla ganska bra på lyset:) Träffade även min
kära penta där inne. Kvällen var helt fantastiskt roligt och jag fick
se en massa nya sidor av mina "arbetskamrater". Längtar redan
till nästa personalfest:)

         

         

Mot Kalmar!

Den 8 aug så styrde jag och mamma bilen mot älskade Kalmar igen!
Vi hann med mkt under både onsdagen och torsdagen som hon var här.
Vi satte upp persienner och småpysslade här hemma hos mig. Kort på
det kommer sen:) Här är en bild på min söta mamma på en rastplats:)

image370


Andrés helg i Kalmar

Min kära älskade penta kom upp och hälsade på mig i fredags och
stannade till söndagen. Under hans visit hann vi med att gå på stan
både fredag och lördag. Vi fyndade båda, han ett par snygga grå byxor
och jag en fin vit kjol. På fredagen så åt vi först tacos här hemma och
Hilda och A kom förbi, senare åkte vi ner i stan och mötte upp Jennie på
O´learys och drack lite där. På lördagen åkte vi ner i stanigen och gick en
sväng, mötte senare Jennie på Maxi och handlade saker till vår grillkväll.
Kvällen blev hur mysig som helst med bl.a en promenad med en hund
som kräktes. Jag blev jätterädd och tvingade Jennie  att ringa hundens
ägare, men det var visst ingen fara för hundar kräks lite ibland. Haha...
Hade en supermysig helg med mina hjärtan och med min älskade penta!

         

         

         

Så det var nog allt på det stora hela. Ska aldrig gå så här länge utan
att blogga igen:)

Nu ska jag duscha och sen kolla film!

Kommentarer
Postat av: jennie

sååå underbar helg!! Tack älsklingen för den underbara helgen med dig och andré!! hade urmysigt båda dagarna =) hihi.. kul med uppdatering av bloggen också! ska nog ta och göra det jag med snart :P puss

Postat av: André

Oj, oj oj ... måste bara tacka för 3 UNDERBARA dagar i kalmar... det var riktigt skoj...
Himla trevligt att träffa your buddies.to, riktigt söta o trevliga ju :)
Fan - detta skall göras om .... :)
Miss and love u vännen...
/A-

2007-08-14 @ 17:29:24
Postat av: Jenny (larvus)

Hej vännen min!
Hoppas allt är bra med dig. Att döma av bloggen så tycks läget vara på topp. Dock ber jag dig att ta en koll i senaste inlägget efter ett litet fel ;).
Så härligt att det nya inlägget kom. Jag har verkligen saknat att läsa om dig och din vardag =)
Hur är läget med TVn förresten? Hoppas den inte är allt för kass :P
Ses snart hoppas jag.
Kram på dig du fagra.

2007-08-14 @ 21:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback