Dåligt med uppdatering

Nu har jag varit dålig igen, men tiden går verkligen superfort!
Nu har nollningen börjat och det är riktigt roligt. Har fått en söt
liten grupp på 7 st nollor.
 
I måndags så hade vi Rostadskampen
och våra nollor var hur duktiga som helst. Efter tävlingen så var
det tänkt att gå till kåren men när vi kom fram så var där en kö
utan dess like så vi gick hem till en av nollorna istället och satt
och drack och pratade lite:)

Igår så var det trubadurkväll ute på Stensö och jag måste tillägga
att vi KAROLIN-are ägde hela stället, eller i alla fall platsen framför
scenen. Vi dansade även linedance inför alla andra och vi hade en
fadder som sjöng:) Var spiknykter och dansade som en tok! Träffade
även min underbara vita vän:) Det är för dig jag uppdaterar idag!:)

Idag har det varit skola först och sen en snabbis till systemet:)
Ikväll är det Garden Party och jag e riktigt laddad! Nu är det friidrott,
sen en powernap och sen kommer Jennie och förfestande kan
börja!

Ha det toppen så hoppas vi på en uppdatering snart igen!

Kommentarer
Postat av: Larven

Vad glad jag blir =)
Såhär efter två snuvade medaljer så känns det bra att kunna gå in här och läsa lite nytt.
Hoppas vi ses snart igen vännen. För min del blir det en lugn dag. Har slappat fram tills nu men måste nu sätta mig och förbereda inför morgondagens föreläsning.
Kram på sig du fagra

2007-08-29 @ 15:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback