Trööött

Ja just nu är jag riktigt trött och hade lätt kunnat vila en timme eller två:)
Åt en riktigt god påskmiddag innan och mormor kom hit med så det var
riktigt nice:) Och efterrätten var nästan bäst av allt: JORDGUBBSPAJ!
Jag åt alldeles för många bitar men det får man vid påsk...haha:)

Har även lovat mig själv nu att börja motionera mer. Det har jag nog lovat
mig själv inför varje badsäsong men nån gång måste jag ju ta tag i det
och det får bli nu...eller ja efter påsk så klart:)

Hihi...näe nu ska jag göra nånting annat så jag blir pigg:)

Kommentarer
Postat av: jennie

jag gissar att det kanske var du som kommenterade i min blogg? ;) pusspuss darling.. åker hem imorgon (tisdag) tror jag iaf! haha puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback