Tisdag

Har varit en jättemysig dag idag:)

Först en redovisning som faktiskt gick kanon. Fick bara positiv
feedback sen med så det var hur bra som helst. Var sedan förbi
expen en sväng där Jessica satt och jag fixade det här med
sponsorlappar och så. Sen gick jag hem i det underbara vädret.
Jag hatar i och för sig att gå men med sådant väder kan man inte
klaga. 

Sov sedan i ca två timmar och sen gjorde jag mig lite fin inför
restaurangbesöket med gruppen:) Var på nyöppnade T&T och
åt jättegod pasta + helt underbar potatisgratäng som Mia sparade
åt mig:) Tack! Sen upp till Sara på Tullslätten för en massa flum
och skratt. Hur mysigt som helst. Och sen till slut så gick jag hem
med Fröse och Johannes. Väldigt mysig dag!

Imorgon bli det skola mellan 10-16.30 och sen Maxi med Jessica
och co och sen är det KLASSFEST! Bra vecka det här!:P

Nu är det Scrubs sen Sex and the city!

Gonatt alla!

Kommentarer
Postat av: Tanya

Jaaa jag äter gärna sushi med dig på fredag! Känner mig lite stressad och ofokuserad nu, så pratar egentligen helst på telefon. Vi kan väl höras imorgon och boka nåt? Är inte helt säker på att jag hinner undersöka dig innan jag åker hem, åker på lördag eller söndag, men kan försöka klämma in. Vi får höras helt enkelt :)

Ringer imorgon! Och om jag glömmer, så ring mig! ;) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback