Ödåkra

Ja då e man hemma igen:) Kom hem igår kväll och
detkändes himla skönt faktiskt. Träffade min älsklingspenta
med och det blev lite snack och Top Model med:P Sen däckade
jag i lillebrors säng och sov 11 timmar.

Vaknade och går ner i köket och ser att mamma gjort frukost till
mig:) Hon är för söt ibland... Resten av dagen har jag bara tagit
det lugnt och nu väntar jag på att André ska ringa så vi kan fika
på Väla och ta en liten tur till IKEA med:)

Det är skönt att vara hemma ibland!

Tänkte lägga upp en dagens men kom på att min USB-sladd till
kameran ligger i min kära lägenhet så jag lägger nog upp ett kollage
sen när jag är tillbaka i Småland!

Saknar givetvis mina hjärtan i Kalmar... Bara så ni vet:)

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: jennie

saknar dig med min lilla skåning!! tokmycket ;P pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback