Obehagligt

Igår kväll/natt hände en väldigt obehaglig sak här hos mig. Jag låg
i soffan och kollade på Sex and the city och halvsov när jag helt plötsligt
tittar ut lite snabbtmot balkongdörren (där finns en glipa mellan gardinen
och fönstret) och ser en skugga av ett huvud som sitter på huk och tittar in
på mig. Jag får total panik och springer in mot toaletten och sätter mig helt
panikslagen på golvet och börjar storlipa.

Smyger ut och hämtar min mobil och messar Hilda och till slut så kom A
hit och sov hos mig. Har aldrig varit så rädd förut tror jag. Kände mig
väldigt liten och hjälplös där jag satt på badrumsgolvet och grät. Många
tankar han flyga genom mitt huvud och hade personen i fråga försökt bryta
sig in hade jag varit chanslös. Usch usch usch... Hur jag ska kunna somna
här själv i min lägenhet i natt vet jag inte riktigt än men det löser sig nog...
Sitter och tittar ut genom balkongdörren hela tiden och förväntar mig
nästan att se samma sak.

Men men...ska därför sova lite nu för jag e helt slut redan...

Tack A för att du kom hit och sov och höll om mig så jag kunde bli lite
lugnare <3
Och till Hilda och Jennie som messade med mig och ringde A!

Nu väntar bingen och en förhoppningsvis skön tupplur!

Kommentarer
Postat av: jennie

vänner är till för att hjälpas åt gumman! i alla väder och under alla tider på dygnet!! blev riktigt rädd jag med ska du veta!! älskar dig! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback