Nackdel

Det är det här som är nackdelen med att vara hemma, alla minnen
och allt skit som hänt kommer tillbaka när man kommer hem. Och
klumpen i magen kommer som ett brev på posten och jag blir rädd.
Rädd för att bli lurad igen. Rädd för att bli sviken igen. Rädd för att
bli ledsen igen. Varje gång så blir det värre och svårare att komma
över och släppa.

Jag orkar inte sånt här och jag måste bestämma mig snart för att
antingen släppa och gå vidare, eller satsa och helt enkelt glömma
allt skit?

What´s a girl to do?

Kommentarer
Postat av: Vickan

tusen tack josse! verkligen.. det värmer! kloka ord av dig måse jag säga, inte sett det på det sättet förut men nu blev det ljusare, och jag börja tänka i andra banor så tack :)! hoppas du har det jätte bra hemma och att ögat blivit jätte friskt och kry :) kram

2007-04-06 @ 12:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback