JAG ÄR FRISK!

Ja nu har man tagit den sista tabletten och är äntligen frisk!
Nu blir det sol, smink och alkohol igen:) Låter väldigt ytlig kanske
men det är så himla underbart att vara "fri" igen. Jippie, jippie, jippie!

Ikväll så var jag sådär huslig igen och gjorde lasagne UTAN lasagnemixen
som jag brukar göra utan jag gjorde från skratch och den blev faktiskt
jättegod! Och nu har jag mat till nästa vecka ungefär! Hihi...

Fick äntligen reda på hur en annan sak låg till och det var som jag trodde,
tyvärr. Besvikelsen är nog större än jag visat och det beror kanske mycket
på sättet som jag fick reda på det. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer
egentligen...

Nu ska jag nog diska det sista av disken och sen kanske hoppa i bingen.
Är fortfarande lite rädd och ligger på helspänn och blir paranoid av varje
litet ljud. Men det får gå det med...

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Tanya

Jaa det har gått alldeles för länge nu! Jag har tänkt på dig vänne, särskilt nu efter jag läst om din skräckupplevelse häromkvällen. Jag kan knappt föreställa mig hur rädd du måste ha varit.

Jag är i skolan ganska mycket nu, har praktisk tenta nästa vecka och så. Men vi måste klämma in en träff. Du kanske vill med på sushi med mig, Kalle och Brita på lördag? Annars nån gång nästa vecka, måndag kanske? Tror du du orkar med att sitta patient en stund åt mig? Skulle vara lite skoj. Känns ögat helt bra nu? Kan tänka mig du är glad åt det isåfall!

Tråkigt med det jag antar att du fått reda på, vi får ha snack om det också nån gång. Jag vill ju veta hur du mår och så, det är så tråkigt att vi hörs och ses så sällan, när vi ändå bor i samma lilla stad. Men det är förståeligt, vi har ganska olika scheman kanske och allt rullar ju på. Men nästa år så! Då tycker jag vi får skärpa oss :)

Hoppas du kan sova gott nu, massa kram på dig!

Postat av: H.

vad skönt att allt är borta nu...det är på tiden liksom..kan vi försöka att hålla oss borta från alla sjukdomar nu alltså..kul om ala kunde vara friska samtidigt nån gång haha...älskar dig..puss...hoppas mjölkprodukterna smakar gott till frukost imon tihi

2007-04-19 @ 00:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback