Irriterande

Så här är det...
Jag bor i ett hus med 24 andra lägenheter och vi har våra "brevlådor"
i två rader precis när man kommer innanför porten. På söndagar kommer
reklamen vilken jag tycker är det bästa på hela veckan i reklamväg. De
flesta brevlådor har satt upp en liten lapp där det står att de inte vill ha
reklam och det respekterar jag helt och fullt (självklart) Nu till själva
kruxet. När de kommer med reklamen så brukar det vara ganska mycket
reklam så det fastnar rätt lätt i själva springan och då är det ganska lätt för
vem som helst i huset att bara rycka upp min reklam och ta den och detta
verkar folk göra för ingen reklam har dykt upp nu på 2 veckor. Första
veckan trodde jag det var en slump men nu börjar jag undra. Speciellt när
människor i grannhusen får sin? Jag bara undrar vad det e för j*vla idot
som går och ta andras reklam när han/hon kan få sin egen genom att ta
bort den j*vla lappen?

Jag kan bli så irriterad...kanske inte så jätteviktigt för er men för mig är
fortfarande mitt MITT och jag kan inte förstå varför man snor någon
annans reklam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback