I väntan på PB

Jepp, sitter och väntar på att Prison Break ska börja nu:)
Var på faddermöte innan i Karolin-lokalen och det var riktigt
skoj. Har en kanongrupp och jag längtar redan till nollningen
för det kommer bli sååå skoj!:) Ville egentligen inte gå dit idag
och visst kände jag mig lite uttittad men men...

Mitt älskade lag vann idag:) Så himla gött och Henke fick till
och med näta så det var kalas. Efter Prison Break blir det bingen
för man ska upp tidigt och ha seminarium och sen är det hem och
plugga på en massa ord. Men men det kommer fixa sig det med:)
Efter det är det nästan helg:)

Gick en liten prommis med Hilda till ICA innan, det var rätt skönt
för vädret är ju kanon trots att det var ganska sent...

Näe nu ska jag fördriva min tid med annat:)


Jag har lurat mig själv för många gånger nu..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback