Helgens...

Tänkte ge mig på att göra en helgens eftersom jag för nån
helg sen blev utmanad om Jennie:) Får se hur rolig den blir...

Helgens roligaste: Måste varit förfesten hemms hos Jennie:) Så kul brukar
jag inte ha nykter faktiskt. Lovely!:)
Helgens besvikelse:  Pencillin
Helgens ofräschaste: Jag innan jag duschade i lördags förmiddag;)
Helgens vackraste: Min klänning måste jag säga. I LOVE!
Helgens alko: Haha, den är lätt. Jennie hjärtat det måste bli du.
Helgens godaste:  GI-snacksen hos Jennie. Det är nåt jag tycker om
med GI :)
Helgens tråkigaste: Ja jag och min pencillinkur igen.
Helgens jobbigaste: Att inte kunna njuta av den underbara solen.
Helgens låt: Stoppa mig eller Ingen kan älska som viiiiii :)
Helgens längtan: Till en helg jag kan dricka, sitta i solen och sminka mig.
Helgens mysigaste: Fredagsmyset med Jennie & Hilda
Helgens blondie:  "Det han heter på riktigt i filmen." (Hilda)
Helgens citat: "Han kunde inte ens hitta hålet, jag fick hjälpa honom" Det var
det bästa jag hörde på hela kvällen tror jag:)

Kommentarer
Postat av: jennie ;P

hahahahahahhahaha undra vem som sa det citatet =) hahahahahaahahahaha! så jävla klockrent!! pusspuss bejbi och tack för att du finns!! love!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback