Hej Ödåkra!

Ja så var man hemma igen:) Kom igår vid 17-tiden efter en liten
roadtrip med Adler och en bakfull lagkompis..Haha. Tack för skjutsen
Adler! Sen hade jag ca en halvtimme att fixa mig på och sen bar det
iväg till brossans fjälla som fyllde 20:) Grattis grattis!

Var dock sjukt trött och vi var hemma innan tolvsnåret och jag somnade
gott. Idag har man varit en sväng på tippen, väla och i brossans nya lya
som ligger hur centralt som helst. Där kommer jag sova i sommar efter
en partynatt;) Har även haft kalas för min lillasyster som blir hela 15 år
idag! GRATTIS GRATTIS söta syster!<3

Nu är det snart Wallander och skvaller med världens bästa André!
Dock är söndagskvällarna min & A´s kväll. OC, Rocky & Drago och
Wallander liksom. Men nästa söndag så..:)

image189
JOANNA 15 ÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback