Fredag!

Gomorron gomorron:)
Är ledig idag vilket är sjukt skönt och välbehövligt. Igår var man inte
så fit for fight med tanke på onsdagens klassfest hemma hos Jennie.
Blev lite rädd för mig själv att jag kan uppföra mig så illa som jag gjorde.
Det är väldigt olikt mig och ångesten och skammen går hand i hand.
Aldrig mer bete mig så, ALDRIG...

Nu till roligare saker:) Idag blir det sushi med Tanya kl 13 och jag borde
skriva en massa på hemtentan med och det ska jag försöka att göra.
Ska cykla inom bibblan på vägen hem så jag kan skriva ut uppgiften.
Ikväll blir det kanske grillning i Vallen med lite folk, hade varit supernice
men jag borde plugga, men men.

Nu ska jag dricka upp mitt te!

4 dagar till Budapest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback