Almost doesn´t count

Så är känslan jag har haft en längre tid nu och det är frustrerande.
Att aldrig räcka till riktigt. Att alltid snubbla framför mållinjen. Men
det som jag stör mig mest på är mig själv faktiskt. För att jag aldrig
lär mig. Some things will never change. Jag får helt enkelt acceptera
att jag aldrig kommer komma dit jag vill, i alla fall aldrig ända fram.
Och ibland är det okej, det är det verkligen men som just nu är det
inte roligt alls och ögonen tåras och hjärtat gör ont. Det är små saker
som hela tiden görs att jag påminns. Men sånt går över, det måste
det ju göra?

Nu Wallander...

Almost made you love me
Almost made you cry
Almost made you happy
Didn't I didn't I?
You almost had me thinkin'
You were turned around
But everybody knows
Almost doesn't count


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback