Torsdag...


Gokväll alla!

Torsdag idag och skola som vanligt fast idag var det extra tufft faktist.
Hade en liten utgång igår till KM som blev lite mer rejäl än planerat
men sånt e livet men att gå upp efter fyra timmars sömn med en
huvudvärk utan dess like var mindre skoj men det är smällar man
får ta. Är ledig imorgon så:)

Idag var man en tur på IKEA för att åter igen kolla om mina kuddöverdrag
hade kommit men icke. Jag blir så trött på det. Hittade lite krukväxter och
doftljus som tröst i alla fall.

Denna helgen kommer bli världens plugghelg så jag kommer ha väldigt
stora likheter med bilden nedanför:) Haha... Nä nu väntar bingen för mig.
Ska sova igen lite efter igår...

Sov så sött alla mina bloggläsare!

Ciao bejbiis!




54536-30

Kommentarer
Postat av: jennie

hihi vilken söt bild =)

2006-09-22 @ 15:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback