Tisdag igen

Hej alla mina bloggläsare!

Tisdag idag, skola som vanligt. Dugga imorgon...blää.Har varit händelserika
dagar nu med mkt tårar och ledsamhet hos människor som står mig nära
men nu hoppas jag att vi alla ser ljuset och kan börja gå mot  en ljusare
framtid:)

Ikväll blir det lite pluggande och Idoltittande med Hilda:) Ska kränga lite
med men håller oss nog rätt nyttiga idag tror jag;)

Nä nu kommer nog Hilda snart så jag avslutar nu...

Ha en mysig kväll alla!

Ciao bejbs

"Du frågar "Älskade dom dig ikväll?
Jag svarar "Dom älskar mej bara nu,
Den enda som verkligen älskar mej är du.."


54536-28




Kommentarer
Postat av: Farbror Lasse :-)

Hej "smålänningen"
här droppar det oxså,
puss o kram från
Farbror Lasse i Bårslöv :-)

2006-09-20 @ 03:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback