Thaibuffé, shopping, mygg & kubb!

Gokväll...

Är sjukt trött idag faktiskt, sov inte alls mkt igår och hela dagen har jag typ väntat
på att få gå och lägga mig:) Haha... Idag efter skolan var jag & Hilda och käkade
thaibuffén, åt så jag nästan sprack, men gott var det!:) Sen så shoppade vi
lite granna, hittade äntligen en brun kofta och en köksrullshållare (som min
mamma sa att det hette) Tack mamma!  Senb när jag kom hem tände jag
 lite ljus och hade  det mys. Handlade lite mer med som det kommer bilder
på här  nedan eftersom min  bilddagbok av nån anledning har bestämt sig
för att inte fungera idag:(

Har sovmorgon till klockan ett imorgon, så himla skönt. Det tycker jag att jag
förtjänar! Haha...

Sushi imorgon med men först bingen, har aldrig längtat efter min säng som
nu...:)

Gonatt alla!



            

Kommentarer
Postat av: Hilda

ååh tacka din mamma från mig med..så sköntatt hon löst mysteriet.fast jag tycker designhushållsrullshållare också funkade bra haha...nu är ja färdig med integreingen..är ju inte laddad för att skriva hemtenta alltså..suck...lots of love..puss

2006-09-25 @ 23:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback