Söndag...



Gomorron allihopa!

Sitter här med en kopp te nu och planerar  min dag lite granna. Ska strax
in i duschen och sen iväg till kalmars båda bibliotek.  Ska låna en bok
plus skriva ut ett papper till mitt bostadsbidrag. Sen ska man skriva
hela integreringen är det tänkt. Har varit en riktigt pluggehelg denna
helgen:P

Har varit rätt skönt det med faktiskt, att bara ta det lugnt faktiskt. Fast
igår blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Försökte bara hjälpa
 till men det ska jag nog sluta med för tacken jag fick var bland det värsta
jag hört, från och med nu så ska jag hålla mig utanför.

På tisdag är det dags för sushi med Tanya & förhoppningsvis Jenny. Den
gamla trion är återförenad i så fall:) Längtar så...

Nä nu ska teét drickas och sen väntar duschen!

Ha en mysig söndag alla!

Au Revoir Bejbiis!


54536-32

Kommentarer
Postat av: Tanya

Mmm vad gott det ska bli imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback