Onsdag!

Gokväll mina hjärtan:)

Idag har det varit skola som vanligt och sen så tog HiHi, JeJe & jag (JoJo)
tripp till IKEA för att kolla om mina kuddöverdag hade kommit in men icke.
Dom var försenade ytterliggare en vecka:( Så det blev en reseväckarklocka
och lite batterier för mig, det var Jennie & Hilda som stod för shoppandet
men nästa vecka så får jag förhoppningsvis ta fram mina nya kuddar med
nya, fina kuddöverdrag:)

Borde egentligen ha både diskat & duschat ikväll men det tar vi imorgon.
Måste ju ha något att göra under min tvättid ändå. På kvällen blir det
förhoppningsvis mys med Jennie:)

Åh det är så himla jobbigt och ha nån så nära sig som mår så dåligt.
Tänker på det nästan konstant och hade jag kunnat ta all din smärta
så hade jag gjort det. Hatar och veta att du mår dåligt. Vill bara se dig
skratta & le och veta att du mår bra. Riktigt veta och känna det! Du är
så himla speciell, bland det finaste jag vet Hilda. Jag älskar dig...


                                          

54536-27
                                         
 

Kommentarer
Postat av: Hilda

Åh du är så gullig..det betyder så mycket bara att jag har dig. Bara att du finns i min närhet. Av allt detta har jag ändå insett att jag ha så otroligt fina vänner som jag aldrig vill förlora...tack för att du håller mitt mod uppe och att du gör att jag orkar le varje dag och hålla huvudet högt...älskar dig

2006-09-14 @ 16:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback