Not Ready To Make Nice...

Näe jag är inte riktigt redo än att kunna gå vidare så där, 54536-10
vissa händelser har etsat sig fast i mitt huvud och jag
försöker, ja till och med Gud ska veta att jag försöker...
för allas skull liksom men då gäller det att jag har alla
korten på bordet.
Vilket jag förhoppningsvis har...

Aja jag vet inte, jag vet verkligen inte...eller jo lite
vet jag, men inte allt. Eller?

Äe såna här tankar kommer driva mig till vanvett...


"Forgive, sounds good.
Forget, I'm not sure I could.
They say time heals everything,
But I'm still waiting

I'm not ready to make nice,
I'm not ready to back down,
I'm still mad as hell
And I don't have time
To go round and round and round    
It's too late to make it right
I probably wouldn't if I could
Cause I'm mad as hell
Can't bring myself to do what it is
You think I should

I know you said
Why can't you just get over it?"

Kommentarer
Postat av: jennie

tänker på dig gumman! Finns alltid här för dig! love!! puss

2006-09-29 @ 14:19:10
Postat av: Anonym

Kram på dig gumman, vad det än är som är fel så hoppas jag det blir bra snart. Och du vet väl att jag alltid finns här om du skulle vilja prata och så? Stor kram, tänker på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback