Nollesittning igår

Ja igår var det nollesittning som verkligen var helt okej
men Josephine drack lite för mkt ( det märkte hon när
hon kom hem först) så idag mår man ungefär som man
förtjänar:P Haha...

Min lägenhet ser verkligen ut som faaan idag och jag
gör verkligen allt för att inte städa men jag måste nog
ta tag i det på riktigt nu. Haha kan inte göra nånting i
matväg för allting e ju smutsigt :P

Ska nog börja med disken nu snart i alla fall!

Och sen så har man skaffat sig en bilderdagbok där
alla bilder ifrån alla möjliga tillfällen kommer & hamna:)

maddams.bilddagboken.se är adressen:)


Ciao bejbs!

Kommentarer
Postat av: Kusin Marie

Hej Kusin...ramlade över din blog...wow..häftig blogg:-)
Vill du se min så gå in på http://majsan74.blogspot.com/.
Stora kramar från MArie

Postat av: Kusin M

SKoj att burken kommer till användning, den är bra till pussvänliga läppar...visst är den bra???...Tur att vi beställde en hel kartong...som snart är slut...Hoppas att allt är bra med dig..
Själv känner jag mig lite hängig...
Fint skrivet om mormor Inga...all heders...saknar henne mycket..
Stor kram på dig lilltjejen!
/Marie

2006-09-10 @ 20:59:30
Postat av: Tanya

Vad kul att du fixat bilddagbok! Ska lägga in som bokmärke direkt ;)

2006-09-10 @ 21:49:16
URL: http://chickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback