Lördag igen:)



Gokväll allihopa!:)

Idag har man pluggat på, är lite stolt över mig faktiskt.
Imorgon ska jag cykla till bibblan och låna en ny bok
för den jag valde till min integrering var inte så bra:)

Ska ta en gammal klassiker som Bröderna Lejonhjärta
med Astrid Lindgren:) Mysigt...Ikväll ska man ta det väldigt
lugnt ikväll, har nada pengar och sen så är jag inte speciellt
sugen heller.

Imorgon är det återigen plugg som gäller, ska bli klar med
hela integreringen tänkte jag:)

Ha en mysig kväll alla där ute!:)

Ciao gullisar!


54536-31

Kommentarer
Postat av: malin

bröderna lejonhjärta är utan tvekan bästa barnfilmen genom tiderna! eller barnfilm, bara astrid lindgren är ju en stjärna! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback