Lasse Lasse Lasse

Ja Lasse är verkligen min gud. Han är som bomull för
en sargad själ. Kan verkligen lyssna på honom när
jag är ledsen och när jag är lyckligast i hela världen.
Ja Lasse är som bomull för min själ <354536-34

Idag har man varit duktig och gjort allting som jag
hade bestämt att jag skulle göra. Jag har varit på
båda biblioteken och fixat det jag skulle. Jag har
skrivit klart integreringen + min översiktsmodell!

Är så stolt över mig själv att jag äntligen fått lite
självdiciplin:)

Imorgon är det skola, som vanligt men sen så
är det thaibuffé som gäller + att jag ska inhandla
en halsduk och ett par vantar:)

Nä nu ska jag lyssna lite mer på Lasse och sen
e det snart Beck på TV:)

"Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
och här sitter jag, baddar såren med salt
det går åt helvete med allt...

Men den vackraste stunden i livet var den när du kom..."

Ciao Lieblings!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback