Söndag igen...


Och så här glad är jag för at54536-42t gå till praktiken imorgon....

Usch jag vill verkligen inte asså. Vi är så himla olika
jag och minhandledare, hon är verkligen allting som
jag inte vill bli, alldeles förpetig & noggrann och är
framme med rödpennan direkt och gör precis
tvärtemot  allting vi lärt oss på högskolan. Men det
är väl bara att bita ihop antar jag och stå ut. NU vet
jag i alla fall hur jag inte vill bli.




Var på bio igår med Jocke & Jennie, vi såg world trade center
med bl. a Nicolas Cage och den var verkligen så himla bra.
Grät nog ungefär fem gånger tror jag. Så himla stark film.


Idag ska jag bara ta det lugnt, ska strax hoppa in i duschen och
fixa till mig lite för jag tänkte cykla till maxi en sväng och handla
frukt och lite mat till veckans praktik, ska kanske unna  mig lite
nötter till Beck ikväll? Ja vi får se :) Detta blev ett långt  inlägg
och känner jag mig själv rätt så blir det kanske inget  förrän
nästa helg pga denna tradiga praktik. Hatar verkligen 
40-timmars  veckor och att vara helt slut vid sex-sju på kvällarna. 
Ge mig ett liv igen!!

Nä nu ska jag ta tag i min söndag och kanske bege mig
ut i höstvädret? Ja vi får se:)

Hösthälsningar från en trött lärarpraktikant!

Kommentarer
Postat av: jennie

hihi den du tog är ju också het =) söt bäbis har du ju fått med! hihi.. pussa

2006-10-08 @ 17:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback