Torsdag..

Torsdag redan, denna veckan har verkligen gått sjukt fort...
Trivs så in i bomben med, har riktigt roligt med barnen,
handledarna & Henrik, känns som om man är en i gänget nu:)
Försöker att inte engagera mig emotionellt men det är så svårt
när man jobbar med människor, alla dessa människor berör
mig på något sätt och att försöka hålla en distans då är svårt.

Imorgon är det ju fredag då:D Ska kanske shoppa nånting
som man kan ha på sig och köpa min första bag-in-box nånsin
på systemet. Ska kolla lite spiikbandy sen med och bara försöka
ha så skoj, på lördag blir det nog lugnare. Har ett projekt att planera
till "mina elever" som de förhoppningsvis ska börja med på måndag:)

Men vi får se, brukar aldrig bli som jag tänkt mig med nånting så vi får
ju se:)

Nu är det snart vänner så nu pyser jag...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback