Lycklig

Kom hem för en kvart sen från praktiken. Har haft en 13 timmars dag
idag men det gjorde mig faktiskt ingenting, för idag har världens
bästa dag på praktiken.

Presenterade mitt projekt "Drömresan" och drog igång med det och
det  blev verkligen succé. De flesta tyckte det var jätteroligt och det
är t.o.m några elever som tagit hem det och jobbat  med det hemma i
dag:D Kan man få nåt bättre betyg?

Snart väntar duschen och sen bingen hoppas jag, vill sova mer än
2 timmar inatt.

Mys igår:)

"Måste du verkligen sluta nästa fredag Josephine?"
-Önskar av hela mitt hjärta att jag kunde säga nej men jag måste
och det värker att tänka på det redan nu...

Att barn kunde lära MIG så mycket om MIG själv hade jag igen aning
om. Trodde jag var där för att lära DEM nånting...

Nattinatt lilla skatt:)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Kusin
Hoppas att allt är bra med dig..
Har för mig att du gillar naglar och sånt...kolla min blogg...har precis gjort mina naglar julfina...
Ha det bäst...många kramar Kusin Marie

Postat av: Tanya

Hej vännen, vad glad jag blir av att läsa detta inlägget, du verkar ha det så bra på praktiken nu. Är allt bra med dig annars? Var längesen vi hördes, vi kan väl ses nån dag? Kram på dig, jag saknar dig.

2006-11-29 @ 22:56:28
URL: http://chickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback