Lussekattsbak:)


Gokväll alla!54536-59
Idag har man som vanligt varit på praktiken och sen bar
det av hem till Jessica för lussekattsbakande:) Hon hade
t.o.m hunnit julpynta. När ska JAG hinna det? Fredag
kanske? Haha...jaja 30 lussekatter hanns det med och
baka och även om Jessicas blev mkt mkt finare så gör
det mig ingenting:)

Tack för en mysig kväll fisunge:)

Nu väntar snart bingen för mig, lyckades sova 4 timmar i natt
och det är ett steg framåt, kanske kan lyckas med det i natt med?

"When i wake up in the morning, I smile smile smile"

Det gör jag faktiskt:)

En lussekatt i natt kanske?;)

Kommentarer
Postat av: Jesisca

äh, mina såg juh lika mongo ut som dina, vi e så jäkla bra på det där med katter ;-) Prästens hår va juh inte direkt nån skönhet heller men satan va god den va på bussen hem igår =)

Tack själv rapunge ;-)

Pussis

2006-12-03 @ 00:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback