Like A Rainbow Around My Heart...

Tänker inte skriva så mycket om vad som händer i mitt liv
just nu för det är alldeles för mkt för att jag själv ska inse
& förstå men jag mår bra i alla fall. Jag MÅR bra, var längesen
jag kunde skriva/säga så och mena det...

Praktiken rullar vidare, har asroligt med handledarna, klassen
& Henrik:) Så skoj att vara två liksom! Så skönt men helgerna
är ändå hett eftertraktade...

Har börjat lyssna på en massa musik nu också, är inne i en
sån period nu, kollar knappt på TV utan går mest runt & sjunger
ut alla mina känslor och det hjälper verkligen:)

Favoriter just nu:

Daniel Lemma - If I Used To Love You
Fred Johansson - Smile
Raymond & Maria - Storstadskvinnor Faller Ner Och Dör
Mannfred Mann´s Earth Band - For You
Corinne Bailey Rae - Put Your Record On

Fem måsten i mitt liv just nu...

Over and out!


54536-55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback