Imorgon är det FREDAG!

Gokväll alla!
Ännu än jättebra dag på praktiken, även denna dag
var ca 13 timmar men gud vad skoj vi har det:)

Idag började vi med morgonmöte vid 07.30 och
sen flöt allt på. Barnen hade redovisningskväll
på Tema Världen och det gick verkligen jättebra!
Alla höjde sig ett snäpp från generalrepetetionen
innan idag:D Efter redovisningen var det dags för
matkvällen och fy vad jag åt. Haha...så himla go
mat  alla tagit med sig...

Ska alldeles strax hoppa i bingen för idag är jag
riktigt trött:)

Imorgon är det Henriks sista dag med:( Hur ska
jag klara mig utan dig? Visst det gör man alltid
men det e bra mycket roligare med dig där ska
jag säga.

Och imorgon är det final i Idol, nån som vill se det
med mig kanske? Jag e öppen för förslag:)

Nu väntar bingen...sköna tanke:)

Nattinatt lilla skatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback