Girl Put Your Record On...


Nu ska jag snart nanna, ville bara blogga lite snabbt igen...
Inte ofta man får den lusten så det e bara att följa...

Haha, har som sagt lyssnat på en massa musik idag
och riktigt sjungit ut och det känns helt underbart!
Hilda sa att man blir glad av att sjunga och det blir man
verkligen så tack för  rådet  älskling:)

Har varit sjukt jobbiga dagar nu med en del sjukhus-
besök och annat dylikt och det är då alla mina underbara
vänner stigit fram och bara varit fantastiska och ni ska ha
ett stort TACK! Hos er är jag verkligen stark...

Nu väntar soffan & bingen snart på mig...

Trodde aldrig man kunde vara ensam & vara lycklig men det
är jag, på nåt konstigt sätt är jag det för egentligen är jag inte
så ensam trots allt...

God natt!


"Girl, put your records on, tell me your favorite song
You go ahead, let your hair down
Sapphire and faded jeans, I hope you get your dreams,
Just go ahead, let your hair down.

You're gonna find yourself somewhere, somehow..."

Kommentarer
Postat av: Mickan

Den är bra den låten... :)

Postat av: Hulda

i loooove you

2006-11-22 @ 23:04:17
Postat av: Jessica

Vill inte att du ksa känna dig annat än stark när du e med oss, klart vi ställer upp på en sjukling ;-) puss på dig sötis!

2006-11-24 @ 13:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback