Nu måste jag skriva en rad

Hej alla!
Nu var det ju jättelängesen sist jag skrev men tiden
har verkligen flugit fram och tid för att uppdatera min
blogg har det varit ont om:(

Idag var det tentadags och det gick verkligen bajs...
Får jag godkänt så blir jag världens lyckligaste lilla
tös liksom...
Aja ikväll ska det i alla fall firas att vi har gjort tentan
på studentpuben och innan dess ska det städas och
tvättas och duschas bl. a. Borde handla lite smör med
men jag får se om jag hinner det=)

Ha en trevlig dag i solen!

Ciao bellas!

Kommentarer
Postat av: André

Hej min underbara vän! :)
Hoppas att allt är bra med dig. Nu är de ju så jävla soft när sommarn (?) äntligen är på G...

Nu är det inte många dagar kvar tills man slutar här uppe heller ju, hur skönt som helst.

När kommer du ner till skåneland?

Jag har massor att berätta... :)) (bara gott)

Jag slår en pling ngn dag i nästa vecka.
saknar dig, mycket!

sköt om dig.

puss o kram

/A.

2006-05-06 @ 23:52:33
Postat av: Anna

Hej! Jag tänkte bara fråga dig, jag skriver också blogg och har just anmält mig till bloggtoppen. Var laddade du upp din bild som du har där? Hur gjorde du?
/Anna

2006-05-10 @ 14:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback