Näst sista veckan...

...här

Känns jättekonstigt faktiskt att man ska åka till Skåne och
vara där i 2½ månad liksom. Tänkte först skriva hem till
Skåne men Kalmar börjar kännas som hemma nu faktiskt.

Kommer sakna Kalmar sjukt mkt under sommaren och en
visit hit kommer det definitvt bli. Kommer inte klara mig utan
mina sötisar här allt för länge!=)

Annars har det varit en väldigt omtumlande vecka faktiskt.
Mkt tråkigheter och tjafs men det var nog nödvändigt ändå
tror jag. Nu ligger liksom alla korten på borden och
förhoppningsvis så löser det sig till det bästa. Även denna
veckan har gjort att det känns lite skönare att åka hem, ta
en paus från vissa saker och bara vara "hemma".

Och till råga på allting just nu så funkar inte TV´n idag.
Funkar den inte tills ikväll när det är BB-final så blir jag
riktigt arg. Får ragga upp nån att se den hos i så fall;)
Hihi...Nä nu ska jag läsa läxan vi har tills imorgon så är
det avklarat i alla fall=)

Jag saknar min bejbi jättemkt!!

Ciao lieblings!

Kommentarer
Postat av: Tanya

Åå visst känns det konstigt? Inte ens två veckor kvar nu, snart är vi hemma. Hmm jag kallar båda för hem. Man åker hemifrån hem. Hur skumt som helst. Tycker det ska bli himla skönt ändå, men nog får det bli några Kalmarvisiter i sommar :)

Uph min tv funkar inte heller. Tele2Visions kunder fick visst digitalövergång redan nu i maj, ingen trevlig överraskning. Jag trodde ju det var i november... Men men, får väl fixa box till hösten som tänkt. Hur går det med din box? Har kanalerna kommit in som de ska?

Hoppas allt är bra med dig vännen, vi får höras! :) Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback