Top Model!

Kom ju på att det var Top Model på trean idag så
jag såg det istället! Jippie, äntligen nånting bra
!
Annars har jag inte gjort så mkt, pratat med bejbi
lite granna. Saknar honom så jag nästan kan dö
ibland. Snart 3 veckor sen vi sågs och det känns.
Tur att han kommer på fredag så vi kan ha det mys
igen=)

Nu väntar jag bara på Sex and the city. Först ska de
visa reprisen på prison break för hundrade gången
ungefär, samma sak med mitt namn är earl, den har dom
typ 3 repriser på. Lönt? Vi som väljer att inte titta på det
första gången vill inte se den 2:a, 3:e el 4:e gången heller!

Aja kanske skulle vara nyttig och diska lite?
Den som lever får ju se=)

Good Night Babydolls!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej hej!
Tack så mycket. Jag och Tanya hade jättekul då vi knåpade ihop sidan.
Jag tycker absolut att vi ska träffas snart. När kommer du hem?
Allt bra annars?

Kram kram

Postat av: Tanya

Hellu! Så vad tycktes om toppmodellerna? Nån favvo än? Nån du reagerat över?

Hur mår du? Har flunsan brutit ut eller klarar du dig tror du? Hoppas du slipper undan så du får en ordentlig myshelg med pojken din :)

Kram!

2006-03-09 @ 17:09:38
URL: http://chickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback