Söndag!

Hej alla!
Nu är helgen över igen men tack och
lov så är man ledig imorgon. Brukar
alltid ha söndagsångest annars och
ha lite svårt att somna men det slipper
jag idag=)

Gårdagen var helt okej, var först hemma
hos en klasskompis och förfestade lite.
Spelade bland annat nåt spel till ps 2 som
går ut på att man ska dansa=) Haha, det
var riktigt roligt.

Sen drog vi vidare till palace vilket var helt
okej men sviiiiiindyrt. 100 kr i inträde, hade inte
Soundtracks of our lives varit på kåren så hade
jag aldrig betalt så mkt.

Nu är det söndag i alla fall och snart läggdags
för mig. Ska försöka få bort köldskadan som
min ena hand drabbades av, gör svinont att
böja på fingrarna, undrar om det är så här
ledvärk känns?

Aja den som lever får se!

Guten Nacht Lieblings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback