Sjuk och trött!

Hej alla!
Kan inte fatta att jag fortfarande är uppe men det
är jag. Börjar bli trött nu liksom, kvart över två.
Tur att skolan inte börjar förrän kl ett om jag nu ska
gå. Har så fruktansvärt ont i halsen och har försökt
kurera mig hela dagen därav 4 koppar te och det är
antagligen därför jag fortfarande är uppe. Tänker inte
bli sjuk så att jag missar sthlm i helgen. Har väntat
länge på denna helgen.

Ska nog köpa vanliga halstabletter imorgon...

Halsen har blivit lite bättre under dagen så jag
tror jag kan klara mig undan halsfluss men ändå.

Varför nu liksom?

Ska väl försöka sova nu...

Wish me luck!

God natt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman! Låter inte kul ju. Hoppas du kryar på dig så du kan följa med till Stockholm. Kram kram

Postat av: Jenny

Hej igen! Så nu är du med i min favoritlista, vilket innebär att du ingår i min internetrytm. Hoppas du kommer uppdatera ofta nu. Tanya har ju lagt ner sin sida ett tag. Så jag vill ju gärna ha någon väns vardag att snoka i ;)
Kram kram min vän!

2006-03-16 @ 22:17:38
URL: http://jenny.chickan.se
Postat av: HELLO.

Jaha ja. :> Dålig på att uppdatera tycker jag. // Hemlig som tusan.

2006-03-24 @ 11:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback