Ny vecka!

Nu var det ny vecka igen, tisdag idag och som vanligt har man jobbat.
Idag var man först på jobb ett och sen iväg på jobb två. Jobbar ju bara
halvtid på båda men det e nog så jobbigt. NI kanske inte tycker det verkar
jobbigt att bara jobba halvtid vissa dagar & heltid andra men jag jobbar
verkligen ALLA dagar i veckan. Alltid 6-7 dagar varje vecka så sammanlagt
har jag nog nästan en 40 timmars vecka jag med. Hade hellre jobbat 40 timmar
på 5 dagar än på 7. Men men det ger goa pengar förhoppningsvis:)

Förrutom att jobba så har jag varit iväg med lillebror som köpte värsta

sorroundsystemet. Själv fastnade man bland alla digitalkameror. Vill
verkligen ha en sådan men vet inte vad som e bra och prisvärt osv.
Finns ju så många att välja på:(

Imorgon är jag förhoppningsvis ledig och då bär det av till Kiviks marknad med
mamma & gänget. Har bara varit där en gång innan ju så det blir nog hur nice
som helst!

Nä nu ska jag kolla på TV och sen hoppa i bingen tidigt!

Ha en mysig kväll darlings!


Kommentarer
Postat av: Hulda

Varför är du inte i kalmar josse...vet inte hur ja ska klara mig utan dig enda tills skolan börjar..suck..imon ska jennie sova här..såå mysigt..har inte träffat henne alls mycket heller..så tråkigt...tänker på dig gumman...puss love you

2006-07-20 @ 00:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback