Fågelkvitter!

Sitter och lyssnar på hur fåglarna kvittrar utanför fönstret,
är så himla mysigt. Det är ännu en sak som gör att det
känns sommar! Fågelkvitter!

Ja idag har man jobbat igen, jag jobbar ju alltid nuförtiden.
Har tack och lov ledigt imorgon från jobb ett men då ska
jag till jobb två istället. Får i alla fall sovmorgon så det är
alltid något!

Imorgon är det äntligen dags för Henkes hemmapremiär
på Olympia! Som jag har längtat efter den dagen. Kommer
få rikligt med gåshud & tårar i ögonen imorgon när han springer
ut på planen! Åh ska bli så skoj!

Har även allvarliga funderingar på att köpa digitalkamera nu när
lönen kommer. Vill ha en kamera så man kan dokumentera lite
mer. Bevara minnen på nåt sätt. Ska ta Tanya till hjälp för hon är
lite mer expert än jag på som e bra osv.

Nä nu ska jag kolla vidare på filmen på femman & sen hoppa i
bingen!

Sååååå skönt!

Ciao lieblings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback