Nu har han åkt...

Och jag känner mig lite ensam känner jag. Tycker om att vara honom, känna hans doft. Känna hans kramar och pussar. Vet inte när det händer nästa gång. Om över en månad om jag har riktig otur.

Melodifestival idag då, första etappen avklarad och det var väl ingen större höjdare. De bästa gick vidare och tur var väl det. Men Hannah Graaf och liveframträdande går inte ihop. Ge tjejen playbackshower om hon prompt ska sjunga!

Nä nu väntar väl bingen snart? Mkt att göra imorgon. Åka tillbaka till metropolen Kalmar. Känns sådär faktiskt. Skönt med lägenhet och alla goa töser & pågar där men det e guld att vara hemma:)

Höres snart!

Nattikramar från lilla mig

Kommentarer
Postat av: Tanya

Hihi lite komiskt att du åker tillbaks till Käählmah) samma dag som jag åker hem till byn. Hör av mig när jag är tillbaka iallafall! Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback