Bild från lördagen:)

54536-2

Bild ifrån i lördags i mitt lilla badrum:)

Kommentarer
Postat av: Tanya

Aawe gud vad söt du är gumman, denna bilden är alldeles ljuvlig :) PUSS!

Postat av: André

Graow, sexy babe! ha ha :)

Hoppas du hade trevligt i lördags gumman. Ville bara säga att jag saknar dig och att jag HATAR umeå. ha ha :)

Men men, hemfärd på torsdag ju.

Vi höres av du!

sköt om dig min lilla "laaapppaaa" :)

Puss o kram

2006-02-28 @ 23:42:01
Postat av: Jenny

Fager! Smälter när man ser dig. Hade jag varit kille, så hade du fått passa dig. Hoppas allt är bra med dig.
Kram kram

2006-03-01 @ 13:51:00
Postat av: Jessica

Vaddå lilla badrum..? ;-)

bye bye lilla miss universe =)

2006-03-30 @ 11:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback