World of our own

Tisdag idag, var på föreläsning mellan 13-14.30.
Helt värdelös...vi var 9 av 24 från klassen som var där.
Haha, men jag & Hilda hade rätt skoj ändå;)

Efter det så handlade jag lite på Maxi och sen åkte jag hem och
fortsatte att städa, nu ska det bara dammsugas & torkas golv i
badrummet och sen så e man klar!:D

Imorgon ska jag äntligen åka ut till Tingbydalskolan igen:)
Ska kolla in luciatåget och träffa mina "elever" igen. Ska bli
riktigt najs!

Idag har varit en riktigt bra dag, har varit glad hela dagen
genom. Väldigt skönt! När man är ensam så hinner man
tänka mycket och idag har jag tänkt väldigt mycket på
människorna i min närhet och hur bra de får mig att må.
Känns som om vi har vår lilla egna värld ibland där bara
vi finns, där vi skrattar, där vi gråter, där vi klagar och där
vi bara finns. Det är nog den bästa känslan i hela världen.
Vänner är den bästa känslan i hela världen. Så måste det
vara.


"We got a little world of our own
I'll tell you things that no one else knows
I let you in where no-one else goes
What am I doing without you
And all of the things I've been looking for
Have always been here outside of my door
And all of the time I'm looking for something new
What am I doing without you"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback